Translate

ŚLUBY W RZYMIE I WENECJI

KONTAKT:
gregor69@tiscali.it
bezar@op.pl
0048 535 298210
0039 3667265114 

lub

http://weddinginrome.wix.com/slubwrzymie








TERMINY 2017 - OSTATNIE WOLNE W MAJU.
GRUDNIOWA SESJA W RZYMIE 2016. 
SESJE FOTOGRAFICZNE  PO AUDIENCJI PAPIESKIEJ.
SESJE W WENECJI, POMOC W ORGANIZACJI ŚLUBU W WENECJI.
KARNAWAŁOWA SESJA FOTO W WENECJI.
SESJE W BARCELONIE.

Jestem fotografem i dziennikarzem,  jako fotograf pracuję w Rzymie i w  całej Italii, w Polsce związana jestem z Wrocławiem i Opolem (wcześniejsza praca na Uniwersytecie Opolskim i w Gazecie Wyborczej). Z zamiłowania -  sztuka, włoskie kino, historia starożytna. Wieczne miasto znam doskonale, jego  piękne zakątki, historię, współczesne realia. Współpracuję z wydawnictwem PASCAL, na przestrzeni ostatnich lat przygotowałam publikacje o Rzymie i Italii - aktualizacje przewodników Włochy Południowe, 2014 oraz Włochy 360 stopni, 2015.

Mam na swoim koncie  publikacje prasowe: teksty i zdjęcia - na łamach polonijnej prasy włoskiej: m.in. (rozmowa z Enrico Marinelli, szefem  ochrony Jana Pawła II), Tygodnika Powszechnego (m.in. teksty Neapol wraca do EuropyRozkład powietrza, Naszego Świata, polonijnego pisma we Włoszech Gazety Wyborczej.
 Przede wszystkim jednak jestem fotografem i zapraszam na sesje ślubne w Rzymie. Oferuję profesjonalne zdjęcia. Pomagam zorganizować ślub, zarówno ten w kościele, jak i w Konsulacie PR w Rzymie. Posiadam wieloletnie doświadczenie w fotografii ślubnej, prasowej.

Zapraszam
Beata  Żarski 



































   
SESJE ŚLUBNE W RZYMIE
ŚLUB W RZYMIE (Свадьба в Риме